Najtrudniejszy pierwszy krok

11:18 0 Comments A+ a-


Od dłuższego czasu nosiłam się z zamiarem założenia bloga poświęconego mojej pasji jaką jest decoupage. Jak widać dojrzałam do tej decyzji. Oto jestem.

Moja przygoda z decoupage rozpoczęła się w 2010 roku, kiedy to przypadkowo natrafiłam na jakiejś stronie internetowej na zdjęcia przedmiotów ozdobionych tą techniką. Zaczęło się poszukiwanie informacji o decu i oglądanie zdjęć, galerii, blogów. Wciągnęło mnie. Parę miesięcy potem zaczęłam działać i powstały moje pierwsze prace. Jestem samoukiem, który wiedzę i doświadczenie zdobywa poprzez samodzielne tworzenie oraz informacje zawarte na forach internetowych i innych blogach. Nie uczestniczyłam nigdy w żadnym kursie.

Na blogu będę prezentować głównie moje prace wykonane techniką decoupage, ale z pewnością pojawią się także posty o innej tematyce.

Pierwszy krok w świecie blogosfery za mną. Czas na kolejne.

Pozdrawiam,

Tami