Ostatnie pisanki decoupage

17:11 4 Comments A+ a-

Obfity sezon pisankowy za mną. Dziś chcę pokazać ostatnie gęsinki zdobione techniką decoupage.

Na początek złota seria - cztery pisanki z bratkami, owal patynowany, czarna reliefowa ramka i złoto-czarna reszta (czerń przebija bardzo słabo, możecie się tego nie dopatrzeć).





W klasyczną elegancką czerń ubrałam kolejne pisanki - tym razem z drobiem. Trochę mi popękały te jajka.






W tym roku wypróbowałam także motywy ludowe, ale powstały tylko dwie pisanki. Może za rok będzie więcej.







Jednym z moich ulubionych motywów wielkanocny są te trzy urocze zajączki. Muszę się postarać o kolejną taką serwetkę, bo wyczerpałam już swoje zapasy.







Na koniec dzisiejszego posta zostawiłam sobie pisanki robione na zamówienie koleżanki z Anglii. Pisanki miały być dla dzieci stąd weselsze motywy wielkanocne. Dodatkowo na każdej są imiona dzieciaków, napis Easter 2014 oraz reliefy. Wszystko zgodnie z zaleceniami zlecającego. Jajka dotarły w całości i bardzo się podobały, co mnie cieszy niezmiernie.







4 komentarze

Write komentarze
Deququ
AUTHOR
17 kwietnia 2014 19:17 delete

Noooo, Tami, te bratki to robią wrażenie! Pomysł na kurki też niezły, a zajączki w reliefach urocze :)

Reply
avatar
kwiatkosia
AUTHOR
17 kwietnia 2014 22:06 delete

piękne pisanki! bardzo mi się podobają bratki i dziecięce motywy :)

Reply
avatar
Tami
AUTHOR
18 kwietnia 2014 15:19 delete

Dziękuję! Bratki faktycznie mi wyszły - jestem z nich zadowolona. Z innych jajek zresztą też.

Reply
avatar
Tami
AUTHOR
18 kwietnia 2014 15:19 delete

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Pozdrawiam

Reply
avatar