Truskawki

14:39 10 Comments A+ a-

Za oknem piÄ™kna, zÅ‚ota jesieÅ„. Delikatne, ciepÅ‚e sÅ‚oneczko, kolorowe liÅ›cie na drzewach, kasztany i żoÅ‚Ä™dzie spadajÄ…ce na chodnik, grzyby w lesie. To co lubiÄ™. 

A u mnie na blogu sezon na truskawki powraca za sprawą butelki na nalewkę. Butelka jak widać na zdjęciu dość smukła przez co miałam kłopot ze znalezieniem odpowiedniego motywu z truskawkami. Udało mi się jednak zakupić w moim ulubionym sklepie hobbystycznym w Poznaniu papier ryżowy z pięknymi truskaweczkami. Zdecydowałam się na połączenie białego z czerwienią, czyli środkowa część butelki biała i oklejona ryżowcem, a góra i dół ognisto czerwona z delikatnymi białymi kropeczkami. Jak się Wam podobają takie truskawki z bitą śmietaną w wersji dekupażowej?








10 komentarze

Write komentarze
10 października 2013 19:11 delete

Podobają się bardzo, butelka jest piękna!

Reply
avatar
Bożenna
AUTHOR
10 października 2013 20:27 delete

Oj podobają podobają mi się truskaweczki w takiej odsłonie.

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
11 października 2013 17:46 delete

Ale mi smaka na truskawki narobiłaś:) Szkoda, że sezon na nie taki krótki, fajna buteleczka, papier ryżowy nadaje fajną fakturkę:) Pozdrawiam

Reply
avatar
Deququ
AUTHOR
11 października 2013 23:36 delete

Mi się twoje truskawki w połączeniu z czerwienią bardzo podobają, a szczególnie przez te białe kropeczki :)

Reply
avatar
12 października 2013 00:54 delete

Bardzo ładna kompozycja motywów, no i to wspomnienie truskawek ! Pozdrawiam :)

Reply
avatar
Tami
AUTHOR
12 października 2013 02:58 delete

Dzięki Bożenko!

Reply
avatar
Tami
AUTHOR
12 października 2013 02:58 delete

Tak, ryżowiec nadaje pracy charakteru. Od jakiegoś czasu lubię z nim pracować.

Reply
avatar
Tami
AUTHOR
12 października 2013 02:59 delete

Kropeczki to był strzał w dziesiątkę jak widać. Dobrze, że odważyłam się je domalować.

Reply
avatar