Choinka - Christmas tree – Tannenbaum

12:18 11 Comments A+ a-



Korzystając z okazji, że jestem w domu od rana i pojawiły się sprzyjające warunki świetlne wykonałam sesję fotograficzną choinki i moich naturalnych bombek. Zdjęcia nie są najwyższych lotów i świetnej jakości - nowego aparatu fotograficznego pod choinką nie znalazłam, ale jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma :)

W zeszłym roku (mam na myśli 2012) za choinkę robiły pomalowane na złoto gałęzie obwieszone delikatnymi i lekkimi ozdobami. W 2013 zatęskniłam za prawdziwą choinką. Żywą, zieloną, pachnącą. Tak się prezentuje nasz drzewko:






Koleżanka podesłała mi kilka linków do ciekawych ozdób choinkowych. Tak mi się te pomysły spodobały, że szybko zabrałam się za ich realizację. 

Z wcześniejszych lat miałam uzbierane szyszki, więc wykonałam bombki szyszkowe. Na każdą bombkę poszło 6 szyszek, której połączyłam klejem na gorąco, a następnie polakierowałam na złoty kolor. Dwie dodatkowo posypane brokatem poszły w świat, a reszta zdobi naszą choinkę. 




Kolejny pomysł to bombka z żołędziowych kapelusików obsypanych brokatem. Aby zdobyć materiał do wykonania takiej ozdoby jeszcze na jesieni wybrałam się na spacer po okolicy i nazbierałam żołędziowych kapeluszy z dwóch odmian dębu. Nasze polskie dęby mają mniejsze żołędzie, ten drugi dąb o nieznanej mi nazwie dysponuje sporo większymi ”owocami”. Łatwiej i szybciej przykleja się te większe daszki, ale obie bombki wyglądają okazale.







Trzecia naturalna bombka powstała dzięki uprzejmości mojego M. Poświęcił jeden pyszny, aromatyczny i energetyczny kubek kawy żebym mogła zrealizować swoje twórcze fanaberie. Powstała dzięki temu bombka kawowa.



 

11 komentarze

Write komentarze
sefora
AUTHOR
1 stycznia 2014 12:35 delete

Ozdoby prześliczne, pomysły super! Jak przyjęły drzewko futrzaki? moja choinka jest w ptaszkach więc kociarnia poluje na mnie. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku.

Reply
avatar
CzaryMary
AUTHOR
1 stycznia 2014 13:17 delete

Bardzo mi się podobają Twoje pomysły bombkowe ....zwłaszcza ta bombka z kapelusików żołędziowych :)

Reply
avatar
Kre-Akcja
AUTHOR
1 stycznia 2014 14:30 delete

Bardzo oryginalne! Brakuje tylko goździkowo-pomarańczowej kuli ;) A jak koty przyjęły choinkę?
Pozdrawiam :)

Reply
avatar
rosier
AUTHOR
1 stycznia 2014 15:56 delete

Świetne, pomysłowe bombki zrobiłaś! Na przyszły rok, jeśli pozwolisz, to się zainspiruję. :)

I dziękując, odwzajemniam życzenia:
Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

Reply
avatar
Tami
AUTHOR
2 stycznia 2014 20:33 delete

Dziękuję :) Futrzaki choinką jako całością się nie interesują. Od czasu do czasu przejdą sobie wokół niej. Jerry kosztował wody z doniczki. Za to obaj przeglądają się w bombce :)

Reply
avatar
Tami
AUTHOR
2 stycznia 2014 20:34 delete

Pomysły nie są mojego autorstwa, ale wykonanie moje w 100%. Myślę, że taki żołędziowe bombki są bardzo efektowne.

Reply
avatar
Tami
AUTHOR
2 stycznia 2014 20:37 delete

Nie miałam pomarańczy, ale myślałam o pachnącym pomarańczowym lampionie. Czasu zbrakło.
Choinka nie budzi większego zainteresowania, na szczęście :) Dwa lata temu Jerry nabroił. Zanim choinka doleciała do podłogi Jerry był już w drugim pokoju (1-2 bombki mniej zawisło na choince jak już ją przywróciliśmy do pionu).

Reply
avatar
Tami
AUTHOR
2 stycznia 2014 20:38 delete

Śmiało możesz się inspirować tymi bombkami. Ale ostrzegam, trochę się trzeba nakleić przy nich.

Reply
avatar
Kejti
AUTHOR
3 stycznia 2014 08:46 delete

ładna choinka, szczególnie, gdy oświetlają ją lampki :) widzę, że nie tylko decou ozdoby w tym roku pochłonęły Twój czas.. te z kapeluszy - świetne!
samych szczęśliwych chwil życzę Ci Tami na Nowy Rok!!!

Reply
avatar
Dragga
AUTHOR
3 stycznia 2014 09:01 delete

bombka kawowa! rewelacja :)

Reply
avatar
Bożena
AUTHOR
3 stycznia 2014 13:38 delete

Bardzo mi się podobają własnoręcznie wykonane ozdoby na choinkę, marzę o takich, ale ciągle brakuje mi czasu na ich wykonanie. Zresztą to trzeba sobie wcześniej zaplanować, choćby po to, żeby nazbierać materiałów. W grudniu to już tzw. musztarda po obiedzie...

Reply
avatar