Nowe umiejętności

17:08 10 Comments A+ a-



W ostatnim czasie w Krainie Rękodzieła zagościły na stałe sznury koralikowe. Widząc jakie wspaniałości potrafią wydziergać moje koleżanki z forum http://decoupage24.pl/ postanowiłam nauczyć się tej techniki. Z pomocą przyszła mi Julsza, znana w blogosferze jako Kre-Akcja (http://kre-akcja.blogspot.com/). Cierpliwie, podczas dwóch indywidualnych kursów nawlekania i dziergania wyuczyła mnie robienia bransoletek ze sznurów koralikowych.

Oto moje pierwsze dzieło (wygląda na to, że nie ostatnie):






10 komentarze

Write komentarze
rosier
AUTHOR
21 lutego 2014 11:45 delete

Piękna! Zdolna z Ciebie kobietka. Zazdroszczę umiejętności!
A Julszę to bym sobie chętnie wypożyczyła gdyby mieszkała troszkę bliżej. :)

Reply
avatar
Bożenna
AUTHOR
21 lutego 2014 19:22 delete

Aniu , pierwsza i od razu piękna.

Reply
avatar
pestQa
AUTHOR
22 lutego 2014 13:20 delete

Koralikowa pierwsza praca? Pięknie zaczynasz :)

Reply
avatar
ewa61
AUTHOR
26 lutego 2014 23:04 delete

no to kochana wpadłaś jak śliwka :) wiem to z własnego doświadczenia :)
buziaki

Reply
avatar
Anonimowy
AUTHOR
3 marca 2014 19:59 delete

Bransoletka bardzo ładna i kolorek przyjemny.
Pozdrawiam
Hania

Reply
avatar
Tami
AUTHOR
6 marca 2014 20:43 delete

To zasługa mojej wspaniałej nauczycielki :)

Reply
avatar
Tami
AUTHOR
6 marca 2014 20:44 delete

Zdolności artystyczne mam po mamie. W końcu mogłam jej pokazać, że i ja coś z szydełkiem potrafię zrobić :D

Reply
avatar
Tami
AUTHOR
6 marca 2014 20:44 delete

Żebyś wiedziała! Wpadłam po same uszy, a nawet po czubek głowy.

Reply
avatar
Tami
AUTHOR
6 marca 2014 20:45 delete

Tak, pierwsza z pierwszych. Na pewno nie ostatnia.

Reply
avatar