Wiśniowo cz. I.

11:42 2 Comments A+ a-



Dostałam zlecenie. Zadanie specjalne.

Moja ciocia zachwycona butelkami nalewkowymi wykonanymi na ślub siostry zamówiła cztery butelki na nalewkę wiśniową (prezenty pod choinkę). 

Pomysł na wykonanie tych butelek dość szybko urodził się mojej głowie. Motywy, reliefy, patyna. Jak na złość okazało się, że nie dysponuję wystarczającą liczbą serwetek z motywem wiśniowym (chyba zostały na zlocie dekupażowym). Na szczęście poratowała mnie koleżanka Kre-Akcja (http://kre-akcja.blogspot.com/). Dzięki Ci za to droga I.!


Część pierwszą kolekcji - 2 butelki - możecie zobaczyć poniżej. Z uwagi na dużą liczbę zdjęć zdecydowałam się na podział tematu na 2 posty.

Pozdrawiam,
Tami














2 komentarze

Write komentarze
Unknown
AUTHOR
15 stycznia 2014 11:43 delete

Bardzo fajna buteleczka, podoba mi się że zostawiłaś na dole prześwit:) będzie wiadomo kiedy nalewka dobiega końca:) Pozdrawiam Agnieszka

Reply
avatar
Anonimowy
AUTHOR
3 marca 2014 20:06 delete

Wiśniowa buteleczka super !!!!
I na tej buteleczce reliefy wspaniałe.
Hania

Reply
avatar