Kwieciste pisanki

17:16 2 Comments A+ a-



W tym roku zakupiłam sporą jak na mnie ilość gęsich wydmuszek, Długo nad nimi pracowałam wykorzystując różne pomysły i techniki. Pora pokazać moje pierwsze tegoroczne gęsie wydmuszki.

Za oknem wiosenna aura, wiÄ™c jako pierwsze zaprezentujÄ™ Wam pisanki z wiosennymi kwiatami. Na dwóch wydmuszkach znalazÅ‚y siÄ™ forsycje – gaÅ‚Ä…zki i drobne kwiaty. Na pozostaÅ‚ych inne kwiaty charakterystyczne dla okresu wiosennego (m.in. narcyzy i szafirki). DopeÅ‚nieniem koncepcji byÅ‚y lekko popatynowane reliefy oraz delikatne kropeczki. 











2 komentarze

Write komentarze
jeansowy
AUTHOR
8 marca 2014 23:30 delete

ładnie wyszły. Ja też już myślę o pisankach, muszę się zmobilizować w tym roku. :)

Reply
avatar
Tami
AUTHOR
10 marca 2014 10:35 delete

Dziękuję za komentarz i odwiedziny. Jeśli planujesz robić dekupażowe pisanki to faktycznie należy się już zmobilizować i zabrać do pracy.

Reply
avatar