Owocowe pisanki

10:05 3 Comments A+ a-

Witam,
po pięknym i słonecznym weekendzie przywitał mnie dziś deszczowy, zimny poranek. Wiosna za oknami w pełni. Po deszczu będzie jeszcze bardziej zielono, pachnąco, wiosennie. Do Wielkanocy pozostał już tydzień, a ja powoli zbliżam się do końca sezonu jajecznego.

Dziś tematem przewodnim będą owoce - jeżyny i truskawki. Najpierw wybrałam te motywy jako jedne z tych, które chcę wykorzystać na pisankach, a potem wymyśliłam otoczkę dla nich.

Zapraszam do oglÄ…dania i komentowania.

Pozdrawiam,
Tami











3 komentarze

Write komentarze
Ania
AUTHOR
14 kwietnia 2014 11:09 delete

Tami śliczne pisanki zmalowałaś!!! Poziomkową to bym od ręku schrupała :P Cudownie wyszła!!

Reply
avatar
bozena
AUTHOR
14 kwietnia 2014 14:03 delete

witam:)
baaardzo mi się podobają....zarówno wzory na pisankach jak i wykonanie...podziwiam :)

Reply
avatar
Deququ
AUTHOR
14 kwietnia 2014 14:10 delete

Poziomkowa rzeczywiście najładniejsza, ale i nutki ciekawie przyklejone :)

Reply
avatar