Ślubnie

11:44 3 Comments A+ a-

Witam po przerwie od blogowania.

Nowa praca bardzo skutecznie zdezorganizowała mi życie i spowodowała chroniczny brak czasu. Lubię mieć poukładane życie i zaplanowane co i kiedy robię, ale gdy się pracuje z systemie zmianowym (także w weekendy) to ciężko doprowadzić się do ładu. Jeszcze mam z tym problem, ale powoli zaczynam jakoś funkcjonować. Mam nadzieję, że szybko się ogarnę i wrócę do moich dekupażowych i koralikowych pasji.

Tymczasem pokarzę kuferek ślubny zrobiony na prośbę mojej koleżanki E. dla jej znajomych. E.nie miała szczególnych wymagań. Jedyne co sobie zażyczyła to nuty - bardzo jej się podobał kuferek zrobiony przeze mnie w zeszłym roku dla pewnej wyjątkowej pary. Kuferek robiłam ścigając się z czasem, ale udało się go skończyć. Ostatnio za bardzo lubię działać pod presją czasu :)











3 komentarze

Write komentarze
rosier
AUTHOR
29 maja 2014 06:42 delete

Ślicznie połączyłaś nutki z różami. A te zawijaski czyżby od ręki?
Pozdrawiam.

Reply
avatar
Ania
AUTHOR
29 maja 2014 11:10 delete

Śliczne, też bardzo lubię nuty w połączeniu z różami, bardzo równiutki ornament na dolnej części szkatułki :)
Pozdrawiam

Reply
avatar
Tami
AUTHOR
2 czerwca 2014 16:05 delete

Ornament przekalkowałam na pudełko, a następnie robiłam reliefy. Tylko imiona robiłam "od ręki".

Reply
avatar