Anioły

19:39 4 Comments A+ a-



Wymyśliłam sobie anielskie bombki w prezencie dla wyjątkowych dwóch osób. 

Pomysł ten udało mi się zrealizować i tak powstał komplet 5 bombek (4 bardziej anielskie, jedna trochę mniej anielska, ale w podobnej koncepcji). Do realizacji mojego planu wykorzystałam papier do decoupage od Asket, plastikowe medaliony o średnicy 10 cm oraz magiczny klej, którym wyczarowałam reliefy. Każda bombka ozdobiona jest innymi reliefami, zarówno z przodu jak i z tyłu. Komplet bombek zdobi salon i kolorystycznie wpisuje się całkiem nieźle w otoczenie.





















4 komentarze

Write komentarze
CzaryMary
AUTHOR
30 grudnia 2013 20:31 delete

Bardzo ładne bombeczki !!!

Reply
avatar
Bożenna
AUTHOR
1 stycznia 2014 11:52 delete

Piękny prezent dla wyjątkowych osób.
Pozdrawiam Cię i życzę wszystkiego najlepszego w Nowym 2014 roku
Bożena

Reply
avatar
Tami
AUTHOR
2 stycznia 2014 20:39 delete

Dziękuję Ci za życzenia Bożenko :)

Reply
avatar
Tami
AUTHOR
2 stycznia 2014 20:40 delete

Dziękuję za miłe słowa

Reply
avatar