Zając czy królik?

10:24 4 Comments A+ a-

Nieodłącznym elementem Świąt Wielkanocnych są zajączki. Mi zamarzyły się one na pisankach już w zeszłym roku, ale dopiero w tym sezonie zabrałam się do realizacji tego niecnego planu. 

Wykorzystałam motywy zajączkowe dostępne powszechnie na serwetkach. Te pierwsze są bardziej rysunkowe, ale przez to weselsze. Druga para zajączków zabawia się z pisankami. Jajka są skromnie ozdobione – tylko pokropkowane, ale taki efekt chciałam uzyskać.








Sięgnęłam także do bogatych zasobów internetowych i wyszukałam kilkanaście grafik, z czego wykorzystałam tylko trzy. Na jednej pisance nakleiłam dwóch długouchych, nieco pocieniowałam czarną patyną, a na koniec pokropkowałam i wylakierowałam na połysk. Dwa pozostałe jajka wykonane były większym nakładem pracy. Zaszalałam trochę z reliefami i kropeczkami, jajka są bardziej "na bogato". Zastanawiam się tylko czy te zające z Internetu nie są bardziej królikami, ale nie czepiajmy się szczegółów.






 


4 komentarze

Write komentarze
Kejti
AUTHOR
15 marca 2013 12:51 delete

tak mi się przypomniało, jak to moja mama kiedyś mówiła "coś pan królik panie zając?" nie pamiętam w jakim kontekście... tak mi się przypomniało, jak przeczytałam Twoje wątpliwości ;) o jajeczkach już pisałam na forum podobają mi się a najbardziej zając z ciemnym cieniowaniem i kropeczkami :)

Reply
avatar
Umbrella
AUTHOR
15 marca 2013 22:24 delete

Wszystkie są ładne!Bardzo ciekawy efekt z tym kropkowaniem.

Reply
avatar
Tami
AUTHOR
16 marca 2013 16:25 delete

Dziękuję :)

Reply
avatar
Tami
AUTHOR
16 marca 2013 16:25 delete

Nie znam tego powiedzonka, ale brzmi ciekawie.

Reply
avatar