Po winie i na wino

20:24 2 Comments A+ a-

Witam :)
Po dłuższej przerwie :)

Zamówienie specjalne od mojej mamy - butelki na wino. Robione na szybko.

Skupiłam się głównie na stworzeniu ciekawego tła, które jest bazą do motywów związanych z wianami. Piękną serwetkę podzieliłam na drobniejsze kawałki i poszczególne motywy rozmieściłam na butelce. Bez kropek, cieniowania i reliefów :)

Dodam, że uwielbiam kształt tych butelek po winie kupowanych w pewnym dyskoncie. Butelki są charakterystyczne i można poszaleć dekorując je na różne sposoby. Już mam na swoim koncie inne komplety. Kolejne z pewnością się będą pojawiać.

Pozdrawiam,
Tami











2 komentarze

Write komentarze
Unknown
AUTHOR
22 maja 2015 09:49 delete

Śliczne buteleczki,a mam pytanie bo dopiero odkrywam decu,czy butelki najpierw czymś pokrywałaś,jakimś podkładem,bo spotkałam się z różnymi metodami???

Reply
avatar
Tami
AUTHOR
23 maja 2015 21:22 delete

Dziękuję za komentarz.
Zwykle nie używam primera. Butelki najpierw dokładnie myję i usuwam klej z etykiet (zwykle wystarcza odmoczenie w ciepłej wodzie, w trudnych przypadkach - wacik nasączony zmywaczem do paznokci lub rozpuszczalnikiem nitro), a następnie maluję kilkoma warstwami białej farby. Nigdy nie miałam problemu z nałożeniem farby na szkło, więc myślę, że primer można pominąć.

Reply
avatar