Chustecznik z magnoliami

19:10 0 Comments A+ a-

Witam :)

Magnolie to cudowne rośliny. Zachwycają mnie ich wielkie kwiaty z bardzo trwałymi i "mięsistymi" płatkami. Zawsze jak widzę kwitnącą magnolię to lubię się zatrzymać i popatrzeć na to cudo. Lubię też wyjazdy do Kórnika na weekend kwitnących magnolii. Tamtejsze okazy wyglądają spektakularnie i tworzą wspaniałą oprawę dla zamku.

Piękną magnolię wybrałam jeszcze w grudniu na główny motyw chustecznika, który był prezentem dla jednej z moich koleżanek, D. Wśród serwetek szukałam czegoś w kolorze fuksji albo różu, ponieważ koleżanka lubi właśnie takie kolory. Wybrałam sześcienny chustecznik i pomalowałam go białym Flugerem. Jedynym elementem dekoracyjnym są reliefy w kolorze fuksji wykonane wokół otworu. Nawiązują one kolorystycznie do reliefów na lampionach, które posiada już D.