Pierwsze pisanki 2018

10:28 4 Comments A+ a-

Witam serdecznie!

Mamy dziś bardzo słoneczny, a przez to optymistyczny poniedziałek. Początek tygodnia, więc warto go miło zacząć również na blogu. W weekend dzięki ładnej pogodzie i w miarę dobrym oświetleniu udało mi się sfotografować tegoroczne gęsinki więc możecie spodziewać się kilku postów o tematyce pisankowej.

Na pierwszy ogień idą pisanki z bratkami - kwiatami kojarzącymi się z wiosną, na którą wszyscy czekają z takim wytęsknieniem. Wykonałam trzy rodzaje bratkowych pisanek. Pierwsze to dość tradycyjne i lubiane przeze mnie kwiatki w koszyczkach - tym razem pociągnięte czarną patyną, która wydawała mi się bardziej odpowiednia do fioletowych bratków. Drugi rodzaj to pisanki z kolorowymi bratkami i białymi geometrycznie rozmieszczonymi reliefami. Wykonałam pięć takich jajek, każdy z innym reliefem. Ostatnie bratkowe jajeczka to również dość proste i klasyczne połączenie - papier ryżowy z motywem nut oraz kwiaty rozmieszczone nieregularnie na jajku.Tym razem bez dodatkowych efektów upiększających w postaci patyny, reliefów czy pozłoty.

Zdjęć będzie dość dużo, bo i kolekcja spora. Życzę miłego oglądania.

Pozdrawiam życząc udanego i słonecznego tygodnia,
Tami








 














4 komentarze

Write komentarze
rosier
AUTHOR
20 marca 2018 15:05 delete

Bardzo lubię bratki. I te w realu, i te jako motyw w decou. Pisanki z nimi wyszły Ci przefajnie! :)
Super poradziłaś sobie z konturówką, szczególnie podobają mi się mini romby i wzorek marokański nią wyrysowany.
Pozdrawiam serdecznie. :)

Reply
avatar
aga-craft
AUTHOR
20 marca 2018 18:30 delete

Przepiękne są Twoje jajeczka i jak ich dużo :) Fantastycznie wygladają te reliefy :) Bratki na tle gazety cuudne :)

Reply
avatar
Tami
AUTHOR
21 marca 2018 15:39 delete

Dziękuję :) Ten wzorek marokański sporo nerwów mi przysporzył, ale ostatecznie udało się wykonać go na całej wolnej przestrzeni.

Reply
avatar
Tami
AUTHOR
21 marca 2018 15:40 delete

Dziękuję za miły komentarz, pozdrawiam.

Reply
avatar