Makaronowe słoiki

17:00 5 Comments A+ a-

Witam po przerwie. Mały zastój się zrobił na moim blogu, ale już wróciłam z nowymi pracami.

Dziś chcę pokazać moje nowe kuchenne gadżety. Tym razem są to słoiki do przechowywania makaronu. Te trzy wysokie i pojemne słoiki dostałam od taty pewnie dwa lata temu. Od razu pomyślałam o ich praktycznym wykorzystaniu i ozdobiłam je serwetką z motywem makaronu i pomidorów, a tło zrobiłam na beżowo-żółto. Nie byłam zadowolona z ich wyglądu, więc niedawno zmyłam wszystko i zaczęłam od nowa.

Nowa koncepcja, nowa kolorystyka i inne serwetki. Teraz mogę powiedzieć, że makaronowe słoiki mi się podobają. Celowo zostawiłam niepomalowane nakrętki oraz 2 ścianki tak, by słoiki były wygodniejsze i praktyczniejsze w użyciu. Zdecydowałam się także na białe tło bez kropeczek czy cieniowania. Prostota przede wszystkim. Efekt oceńcie sami.










5 komentarze

Write komentarze
Kejti
AUTHOR
15 kwietnia 2013 13:27 delete

czyściutkie, staranne, okienka to fajny pomysł na kontrolowanie zawartości bez zdejmowania wieczka ;)

Reply
avatar
rosier
AUTHOR
15 kwietnia 2013 15:52 delete

Nie wiedziałabym nawet jak te motywy kuchenne cieniować. Taki sposób ich wykorzystania bardzo mi się podoba i może się zainspiruję, jeśli pozwolisz. Leży ta serwetka u mnie od dawna i mi do niczego nie pasuje, a słoików przybywa... Pomysł z okienkami świetny!
A zakrętek też nie maluję. Ewentualnie przy butelkach.

Reply
avatar
Tami
AUTHOR
15 kwietnia 2013 16:48 delete

Dziękuję Kejti za komentarz. Będę częściej stosowała takie okienka, bo jest to ciekawe rozwiązanie.

Reply
avatar
Tami
AUTHOR
15 kwietnia 2013 16:49 delete

Rosier, odgapiaj! Cieszę się, że te proste słoiki przypadły Ci do gustu. Ta serwetka chyba nadaje się idealnie do takich prac. Myślałam o kropkowaniu, ale na szczęście nie pokusiłam się o nie.

Reply
avatar
Anonimowy
AUTHOR
1 maja 2013 18:33 delete

Hi there Dear, are you truly visiting this web
site regularly, if so afterward you will without doubt obtain good know-how.


Visit my web blog - авиабилеты в вильнюс

Reply
avatar