Czosnkowe wariacje

17:02 3 Comments A+ a-

Jedną z moich ulubionych i najbardziej udanych prac był pojemnik na czosnek wykonany jeszcze w 2011 roku. Zabrałam z domu rodzinnego stary, nieużywany i podniszczony kamionkowy pojemnik z przykrywką, który został odnowiony i odmalowany, a także zdekupażowany. Obecnie stoi w honorowym miejscu w mojej kuchni służąc jako pojemnik na główki czosnku (polskiego, żeby nie było wątpliwości).







Kiedy pokazałam pojemniczek mamie, ta od razu zażyczyła sobie w przyszłości wykonanie takiego samego. Trochę wody w Warcie upłynęło nim przystąpiłam do realizacji, ale się udało. Takiego samego pojemniczka nie zrobiłam. Nawet nie jest podobny do pierwowzoru, ale zleceniodawcy się podoba. A to rzecz najważniejsza.

Czosnek – wydruki z Internetu wykonane na serwetce, czarna patyna, kropeczki, lakier poÅ‚ysk. 
I pojemniczek do maminej kuchni gotowy!






  ZdjÄ™cia i aranżacja: moja siostra.


3 komentarze

Write komentarze
Deququ
AUTHOR
23 kwietnia 2013 23:06 delete

Fajne pojemniczki - jaki to fajny motyw taki czosnek :)

Reply
avatar
rosier
AUTHOR
25 kwietnia 2013 12:11 delete

PodobajÄ… mi siÄ™ bardzo obydwa pojemniczki. Ale ten dla mamy chyba odrobinÄ™ bardziej.

Reply
avatar
mokagie
AUTHOR
4 maja 2013 22:19 delete

Oba rewelacyjne!

Reply
avatar