Kufer inny niż wszystkie

22:11 5 Comments A+ a-



Najważniejszy i najpiękniejszy jaki robiłam do tej pory. Wszystko dlatego, że był to dodatek do prezentu ślubnego dla mojej NAJLEPSZEJ PRZYJACIÓŁKI i jej narzeczonego.

Kufer bejcowany biało-szarymi farbami metodą suchego pędzla, na wieku z zewnątrz i od wewnętrznej strony przyklejone kawałki papieru ryżowego, potem papier do decoupage z pięknym motywem maków i lakier matowy.

Ze swojego dzieła jestem dumna. Czy Parze Młodej się podoba - nie wiem, nie zdążyłam jeszcze zapytać :)










PS Ta biała plamka w środku kufra (ostatnie zdjęcie) to płatek kwiatu wiśni, a nie wynik mojego niedbalstwa.

5 komentarze

Write komentarze
rosier
AUTHOR
13 maja 2013 22:20 delete

Śliczny, delikatny kuferek.Spodoba się młodym na pewno!
Fajnie wykorzystałaś ryżowca jako tło. I bardzo podoba mi się czcionka napisu. A entourage fotek cudowny!
Pozdrawiam. Marta

Reply
avatar
14 maja 2013 23:04 delete

Piękny kufer.Zachwyca dbałością o każdy szczegół.Pozdrawiam,Ania :)

Reply
avatar
Kejti
AUTHOR
16 maja 2013 14:18 delete

krótko i na temat - piękny jest!

Reply
avatar
Tami
AUTHOR
3 czerwca 2013 21:10 delete

Dziękuję za tyle komplementów.

Reply
avatar
Tami
AUTHOR
3 czerwca 2013 21:10 delete

Cieszy mnie to.

Reply
avatar