Nowe doniczki w kolekcji

13:02 6 Comments A+ a-



W zeszłym roku w jednym z postów pochwaliłam się swoją kolekcją doniczek ozdobionych techniką decoupage. Ich wspólnym mianownikiem jest ciepła kolorystyka i motywy kojarzące się z Afryką. Taka jest przynajmniej moja wersja :)

W tym roku dla dwóch podarowanych roślinek odnowiłam kolejne doniczki. Użyłam tych samych motywów serwetkowych i farby, by osłonki pasowały do kolekcji.

Poniżej roślinki w nowych domkach.

PS Jakby ktoś wiedział jak nazywają się te roślinki to proszę o informacje. Dostałam je od kogoś i jeszcze nie ustaliłam ich nazwy.








6 komentarze

Write komentarze
Anonimowy
AUTHOR
2 maja 2013 17:24 delete

Wrzuć zdjęcie w google - znajdzie co to jest ;)
Pozdrawiam
Kre-Akcja

Reply
avatar
Jola
AUTHOR
3 maja 2013 12:57 delete

Pierwszy od góry to chyba rozchodnik Morgana (Sedum morganianum).

Reply
avatar
Deququ
AUTHOR
5 maja 2013 14:42 delete

Nooooo, te motywy afrykańskie świetnie do doniczek pasują!
A ta pierwsza roślinka dziwna :)

Reply
avatar
Tami
AUTHOR
6 maja 2013 09:23 delete

Dziękuję za podpowiedź :)

Reply
avatar
Tami
AUTHOR
6 maja 2013 09:24 delete

Dziękuję :)
Pierwsza roślinka to 3 osobne sztuki posadzone w jednej doniczce. Jak się rozrośnie albo zdobędę więcej to całość się będzie lepiej prezentowała.

Reply
avatar
Tami
AUTHOR
6 maja 2013 09:25 delete

Google wie wszystko, powiadasz?

Reply
avatar