Kuferek ślubny

21:42 5 Comments A+ a-


Witam po kilkudniowej nieobecności na blogu.

Dziś chcę pokazać publiczności kuferek ślubny, który wykonałam dla wyjątkowej pary jako prezent z okazji zawarcia związku małżeńskiego. Para jest wyjątkowa, ponieważ tworzą ją dwie wspaniałe osoby: moja koleżanka ze studiów Jola i jej (już w tej chwili) mąż Akył, z pochodzenia Kirgiz.

Kuferek jak widać na zdjęciach ozdobiłam całkiem inaczej niż te wcześniej wykonane. Koncepcja artystyczna pojawiła się nagle i niespodziewanie, ale została w całości wprowadzona w życie. Drewno bejcowane w odcieniu kasztana, na wieku na zewnątrz i wewnątrz bibuła ryżowa z motywem nut, serwetka z motywem róż oraz preparat do robienia reliefów. Reliefy robiłam odręcznie, „na żywca” – co zresztą widać. Na całość położyłam kilka warstw lakieru w wersji połysk, a na wieku dwie warstwy werniksu szklącego (tylko tyle zdążyłam nałożyć).

Z efektu końcowego jestem zadowolona, ale najważniejsze jest zdanie Młodych. Mam nadzieję, że im się prezent podoba.











5 komentarze

Write komentarze
rosier
AUTHOR
12 czerwca 2013 11:25 delete

Na pewno się spodoba Młodym.
Podoba mi się Twoja koncepcja, róże bardzo ładnie się prezentują na tym nutkowym tle. Za odręczne napisy wielkie brawa.
Pozdrawiam. Marta

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
22 czerwca 2013 17:02 delete

Ciekawy kuferek, bardzo fajny pomysł z nutami:)

Reply
avatar
Deququ
AUTHOR
1 lipca 2013 01:15 delete

Ładne motto do motywu dobrałaś, albo odwrotnie :) Bardzo podoba mi się różyczka wewnątrz wtopiona w drewno :)

Reply
avatar
Tami
AUTHOR
1 lipca 2013 20:33 delete

Ostatnio zaprzyjaźniłam się bardzo z papierem ryżowym. Stąd ten pomysł z nutkową bibułą ryżową.

Reply
avatar
Tami
AUTHOR
1 lipca 2013 20:34 delete

Nuty i róże były pierwsze, potem szukałam odpowiedniego cytatu. Wujek Google mnie nie zawiódł.

Reply
avatar