Weekendowy relaks

16:14 3 Comments A+ a-

Po bardzo pracowitym tygodniu przyszedł czas na weekendowy wypoczynek. Wczoraj udało mi się namówić mojego M. i jego tatę na wyjazd do lasu. Niestety grzybów nie znaleźliśmy pomimo tego, iż słyszałam z niejednego źródła o pojawieniu się kurek i kozaków w lasach.

Pierwsze tegoroczne grzybobranie jeszcze przede mną. Pierwsze tegoroczne jagodo zbieractwo już mam za sobą. Każde z nas uzbierało pojemniczek jagód, a w domu zabrałam się za przetworzenie tych pysznych i zdrowych owoców leśnych. Mam trzy słoiczki jagód zasypanych cukrem i upiekłam pyszną tartę z jagodami, którą delektuję się z miłą chęcią.

Poniżej kilka zdjęć z wycieczki do lasu niedaleko miejscowości Wypalanki.






3 komentarze

Write komentarze
Deququ
AUTHOR
1 lipca 2013 01:12 delete

Też słyszałam o tych wczesnych grzybach, ale jagody to spotkałaś :)

Reply
avatar
Tami
AUTHOR
1 lipca 2013 20:31 delete

Grzybów już się nie mogę doczekać - tak lubię je zbierać i wykorzystywać w kuchni do różnych pysznych potraw, ale jeszcze przyjdzie mi poczekać na nie. Za to zbieranie jagód dostarczyło mi sporo przyjemności tym razem i chętnie wybrałabym się jeszcze raz na poszukiwanie jagodowych kuleczek.

Reply
avatar
Kejti
AUTHOR
2 lipca 2013 13:10 delete

grzyby pod Lublinem (a na pewno jeden ;)) były już z pół miesiąca temu, Maks znalazł na działce (wśród drzew) wielkiego grzyba, a co dopiero jakby poszedł do lasu ;) piękne jagódki, a co dopiero pyszności z nimi..... mniam!

Reply
avatar