PoZlotowo

21:19 1 Comments A+ a-

Jak mówi stare porzekadÅ‚o: lepiej późno niż wcale. 

ZnalazÅ‚am w koÅ„cu chwilkÄ™, by  napisać kilka słów na temat zlotu miÅ‚oÅ›niczek decoupage, który odbyÅ‚ siÄ™ w drugi weekend czerwca w miejscowoÅ›ci Dzierżązna. Zlot zorganizowany zostaÅ‚ przez moderatorki forum http://www.decoupage24.pl/ . Celem spotkania byÅ‚o spÄ™dzenie czasu w gronie zakrÄ™conych dekupażystek, wspólne tworzenie i wymiana doÅ›wiadczeÅ„, a przede wszystkim integracja i dobra zabawa.


Każda zlotowiczka otrzymaÅ‚a zestaw startowy, z którego mogÅ‚a wyczarować to co podpowie jej wyobraźnia. W razie problemów z inspiracjÄ… zaopatrzone byÅ‚yÅ›my w spory zapas weny i sÅ‚odkie energetyczne przekÄ…ski.  





Pracy na zlocie było sporo, ale dałam radę. Nauczyłam się nowych technik wykorzystywanych w decoupage, a także dzięki uprzejmości koleżanek z forum (Bożenny i Whisky) poznałam tajniki wyplatania koszy z papierowej wikliny.




Po niespełna trzech dniach pracy twórczej powstało wiele pięknych przedmiotów. Każda z nas włożyła w ich wykonanie mnóstwo energii i serca. Było co podziwiać.






Swoimi pracami jeszcze się nie pochwalę. Muszę je odpowiednio wylakierować i obfocić.

(Zdjęcia zamieszczone w poście są autorstwa Irci Aparatki oraz pana T., męża koleżanki z forum)

1 komentarze:

Write komentarze
Dragga
AUTHOR
5 lipca 2013 09:57 delete

Świetna sprawa! Szkoda że ja nie mam na tyle cierpliwości żeby " dłubać" w takich rzeczach bo bardzo mi się owe podobają ! Pozdrawiam:)

Reply
avatar