Mikołaj

15:43 1 Comments A+ a-



Starszy Pan (z białą brodą, w czerwonym wdzianku i czerwonej czapie obszytej białym futerkiem) to postać bezwzględnie kojarzona z Bożym Narodzeniem. Mikołaj zakrada się cichaczem do domu i podrzuca prezenty pod choinkę. Czekają na niego głównie dzieci, ale i dorośli cieszą się z podarków od niego otrzymanych.

Na wypadek gdyby zapomniał mnie odwiedzić (no może nie byłam aż taka grzeczna) umieściłam jego wizerunek na tegorocznych bombkach. Dwie kule o średnicy 10 cm wykończyłam złotym reliefem, a serduszko oprószyłam śniegiem i zrobiłam reliefowe śnieżynki.















Muszę przyznać, że w końcu udało mi się nauczyć robienia porządnych reliefów (takich, których nie muszę się wstydzić). Ręka mi się już wyrobiła i mam kilka patentów na robienie takich wykończeń :)

1 komentarze:

Write komentarze
CzaryMary
AUTHOR
15 grudnia 2013 16:15 delete

Śliczne bombki !!!!! Bardzo ładne motywy mikołajkowe i reliefki super !!! :)

Reply
avatar