Kaktusiarstwo

21:43 4 Comments A+ a-

Jedni lubią storczyki, inni paprocie, a ja uwielbiam kaktusy. Kwiaty, które wystarczy kochać. Jak się ich nie podleje zbyt długo to przeżyją, jak lunie się tej wody troszkę więcej to wytrzymają.

Moje kolczaste piękności za tę miłość odwdzięczyły się dwa razy w tym roku. Pierwsze dowody wdzięczności pojawiły się w maju. Oto one:





Największą i najpiękniejszą nagrodę dostałam od moich kolczastych piękności 31 lipca z samego rana. Wyglądała ona tak:







Duży i piękny był to kwiat. Szkoda tylko, że kwiat jednego dnia i cieszyłam się nim tak krótko. Będę czekać do przyszłego roku wytrwale pielęgnując moje kaktusiki.

Pozdrawiam,
Tami

4 komentarze

Write komentarze
Kejti
AUTHOR
12 sierpnia 2014 23:42 delete

Tami, ten biały kwiat jest przepiękny i wielka szkoda, że tak krótko może cieszyć. Też kiedyś hodowałam kaktusy, jak Maks zrobił się ciekawski, kaktusy musiały wyjść z domu, zaniosłam je do pracy i w sumie zostały w mojej starej katedrze - wyrodna ze mnie kaktusowa matka ;)

Reply
avatar
Deququ
AUTHOR
14 sierpnia 2014 11:33 delete

Ale ci się odwdzięczyły za opiekę :)
Rok temu też mi zakwitł taki duży dziwoląg, w tym roku jakoś już nie :(

Reply
avatar
Kre-Akcja
AUTHOR
15 sierpnia 2014 18:51 delete

Królowa jednego dnia. A moje storczyki... ;)

Reply
avatar
2 września 2014 12:39 delete

Nie przepadam za kaktusami , ale twoje są piękne !

Reply
avatar