Kolejne ozdobniki na nadgarstki

21:00 4 Comments A+ a-

Witam!
Po wakacjach zostało wspomnienie.W Poznaniu od wczoraj pada, szaruga za oknem, zimno. Mimo to cieszę się, że jesień już prawie nastała, bo uwielbiam tę porę roku (Grzyby!)
Przetwory zrobione, na działce będę rzadziej, więc czasu wolnego będzie więcej. Zaczęłam też odczuwać dekupażowy głód. To akurat dobry znak, bo moja twórczość prawie umarła śmiercią naturalną.

Na szczęście koralikowanie utrzymało mnie (i mojego bloga) przy życiu. Oto kolejne dwie bransoletki. Ta żółta wykonana jest z cieniowanego kordonka i przeźroczystych koralików. Ma już swoją nową właścicielkę-wielbicielkę mruczków i sierściuchów.

Pozdrawiam ciepło,
Tami






4 komentarze

Write komentarze
Kre-Akcja
AUTHOR
2 września 2014 21:13 delete

Ładne to żółte cieniowanie. I zawieszki też sympatyczne :)

Reply
avatar
Kejti
AUTHOR
9 września 2014 13:34 delete

Wiesz co mi wpadło w oko najbardziej? Oczywiście, że kot ;) Fajne bransoletki. No i życzę by decou-wena wróciła na dobre!

Reply
avatar
Tami
AUTHOR
11 września 2014 19:53 delete

Dobieranie zawieszek do bransoletek to frajda.

Reply
avatar
Tami
AUTHOR
11 września 2014 19:54 delete

Dziękuję Kejti za odwiedziny. Mogłam się po Tobie spodziewać, że akurat na kocie skupisz całą uwagę. Ach to kocie spaczenie....

Reply
avatar