Ślubne- na cztery!

17:38 0 Comments A+ a-

Witam :)

Ostatni tegoroczny wpis o z pracą o tematyce ślubnej.

Do prezentowanego w ostatnim poście kuferka ślubnego miałam za zadanie dorobić dwa mniejsze pudełka przeznaczone dla rodziców pary młodej. Nie wiem czy pudełka same w sobie miały być prezentem, czy dodatkiem lub opakowaniem na jakiś upominek, ale wymagania co to wyglądu były zbliżone jak w przypadku kuferka. Jasna kolorystyka i kwiaty. Pudełka nie musiały być takie same, mogły być całkowicie różne od siebie albo bardzo podobne.

Wybierając się do mojego ulubionego sklepu z artykułami plastycznymi dla hobbystów celem zakupu pudełek nie spodziewałam się, że znajdę tam piękną serwetkę, która mnie zachwyci "od pierwszego wejrzenia". To był impuls. Jedno spojrzenie i stuprocentowa pewność, że to jest właśnie to czego szukałam.

Serwetka miała być głównym bohaterem pudełek, więc dodatki są skromne. Delikatne obramowanie i relief wykonane białą konturówką, W środku napisy, ale już konturówką czarną.

Zdjęcia, niestety mogłyby być lepsze, no ale... nie jestem fotografem najwyższych lotów.

Pozdrawiam,
Tami