Na powitanie - ziołowy półmisek

18:07 1 Comments A+ a-

Witam serdecznie po długiej przerwie!

Bardzo długiej przerwie w blogowaniu i tworzeniu.

Ten blog jeszcze takiego długiego zastoju nie miał, ale znów tu jestem. Nie będę wyjaśniać co było powodem mojej nieobecności, bo nie o to tu chodzi. Poza tym nie lubię się tłumaczyć. Powiem tylko tyle, że bardzo brakowało mi tworzenia, ciapania się w farbach i lakierach oraz szperania po innych blogach rękodzielniczych. Bardzo się cieszę, że w końcu nadszedł dzień, w którym mogę usiąść do komputera, napisać Wam kilka słów i pokazać coś nowego - bo w końcu mam co pokazać. Wróciłam do pracy twórczej i to jest dla mnie w tym momencie najważniejsze.

Na pierwszy ogień idzie półmisek, niezbyt duży, owalny. Wcześniej był biały, lekko podniszczony, taki jakie pamiętam z dzieciństwa w swoim domu. Niestety nie zrobiłam zdjęcia "przed". Dostał nowe życie. Do ozdobienia półmiska wybrałam zioła, a dokładniej rozmaryn, bo uważam, że do przedmiotów codziennego użytku w kuchni trzeba dobrać pasujący do tematu motyw. Półmisek zyskał trochę kolorytu poprzez patynowanie, a całość dodatkowo pokropkowałam białą farbą oraz patyną.Czekam na informację zwrotną ze strony zamawiającej. Liczę na to, że nowy półmisek przypadnie jej do gustu.

Pozdrawiam,
Tami













1 komentarze:

Write komentarze
rosier
AUTHOR
9 marca 2018 12:43 delete

Dla mnie super !!! Cudnie go pocieniowałaś patynką!
No i fajnie, że jesteś! :)

Reply
avatar