Lampiony z efektem szronu

17:46 2 Comments A+ a-

Witam,

dzień wolny od pracy poświęcam na moje rękodzieło. Pracy przy tegorocznych bombkach mam sporo, ale postanowiłam na chwilę oderwać się od pędzli i farb, aby pokazać coś nowego.

Koleżanki z forum decoupage24.pl na tegorocznym zlocie zapoznaÅ‚y siÄ™ z preparatem o nazwie Efekt szronu i stworzyÅ‚y z jego pomocÄ… lampiony. Podstaw pracy z tym medium nauczyÅ‚a mnie Deco Wena z http://deco-wena.blogspot.com/.  Po pociapaniu sÅ‚oiczków od razu pojawiÅ‚a siÄ™ koncepcja na ich wykoÅ„czenie, ale jak to u mnie bywa proces twórczy przeciÄ…gaÅ‚ siÄ™ z nieskoÅ„czoność i dopiero w zeszÅ‚ym tygodniu bÄ™dÄ…c u rodziców zrealizowaÅ‚am mój pomysÅ‚.

Powstały dwa pierwsze, prototypowe lampiony. Docelowo ma być ich więcej, ale póki co bombki pochłaniają mnie bardziej. Oszronione lampioniki ozdobione są reliefami inspirowanymi frywolitkami i haftem. Przepraszam za marną jakość zdjęć, ale jesienna szaruga daje mi się we znaki. Mojemu aparatowi fotograficznemu też.









2 komentarze

Write komentarze
kwiatkosia
AUTHOR
23 listopada 2014 22:21 delete

ciekawy efekt szronu :) fajnie wyglÄ…da z reliefami

Reply
avatar
pestQa
AUTHOR
7 grudnia 2014 04:28 delete

Mam właśnie farbę z efektem szronu ale jeszcze jej nie używałam. Zastanawiam się do czego :) Lampiony wyglądają ciekawie. Sznurek jest świetnym akcentem.

Reply
avatar