Ptaszorek na rozpoczęcie sezonu

17:42 5 Comments A+ a-

Witam serdecznie!

Bombkowanie wciągnęło mnie bez reszty i pochłania moją każdą wolną chwile. Mój M. już zaczyna marudzić, bo wszędzie porozkładane farby, serwetki i różne przydasie, a suszarkę na pranie zajmują plastikowe kule, które docelowo mają stać się bombkami.Część już wykończona, więc będę je pokazywać.

Rozpoczynam ptaszorkiem. Biedaczek czuje już nadciągającą zimę, więc założył czapeczkę. Wokół niego reliefowe płatki śniegu - każdy inny, żeby było ciekawiej. A jako tło moje niedawne odkrycie - metaliczna farba z Daily Art kolor perłowy.






A tu jeszcze kilka ujęć autorstwa mojej siostry - na zielonym, jeszcze jesiennym tle:





5 komentarze

Write komentarze
Deququ
AUTHOR
29 listopada 2014 01:26 delete

Lubię pisać "fajowy" jak coś mi się podoba, ale tutaj muszę koniecznie zdrobnić - fajusiowy! :)

Reply
avatar
30 listopada 2014 11:35 delete

Cudny ptasio, a reliefy śnieżynkowe perfekcyjne :)

Reply
avatar
Tami
AUTHOR
1 grudnia 2014 09:22 delete

Fajowe określenie dla mojego ptaszorka. Podoba mu się to!

Reply
avatar
Tami
AUTHOR
1 grudnia 2014 09:23 delete

Dziękuję Martusiu za odwiedziny i komentarz. Bardzo mi miło :)

Reply
avatar
pestQa
AUTHOR
7 grudnia 2014 04:25 delete

Przesłodka bombeczka, śliczne śnieżynki lekko rozrzucone i uroczy ptaszek :)

Reply
avatar