Kawa na ławę

19:13 0 Comments A+ a-

Wiele osób nie wyobraża sobie bez niej życia. Kawa jest ważnym elementem dnia codziennego, a jej picie jest w pewnym sensie rytuałem odprawianym każdego kolejnego dnia. Verdi twierdził, że ,,kawa to balsam dla serca i ducha”. Coś w tym musi być,  ponieważ filiżanka dobrej kawy jest dla wielu osób czymś co daje im prawdziwą radość i odprężenie. Zwłaszcza jeśli pije się ją w dobrym towarzystwie.

Kawy nie pijam od kilku lat, ale w przeszłości miałam krótką, lecz intensywną przygodę z jej piciem. Do tej pory pozostało mi po tamtym etapie życia zamiłowanie do zapachu kawy z mlekiem. Jak tylko ktoś w moim otoczeniu delektuje się kawą to ja rozkoszuję się jej cudownym zapachem.

Dla miłośników kawy powstały te oto słoiczki. Jeszcze nie znalazły swojego nowego domu, ale wcześniej czy później to nastąpi. Jestem tego pewna :)