Prace zlotowe cz. IIb

15:23 3 Comments A+ a-

Kolejna porcja prac, które zaczęłam na zlocie dekupage’owym w czerwcu, a skoÅ„czyÅ‚am lakierować niedawno. Można powiedzieć, że porcja ostatnia (nie liczÄ…c tacy, która zostanie przerobiona i pokazana dopiero gdy zyska nowe oblicze).

Dwa pudełeczka, dwa pomysły, ale jeden element łączący- prostota (czytaj: zlotowe lenistwo).

Pudełeczko mniejsze z uwagi na to, że zostanie przekazane na aukcję charytatywną zostało odziane w motywy dziecięce. Bajkowa łączka z elfikiem idealnie dopasowała się do zielonych boczków lekko muśniętych złotą farbką. Słodko nie jest, ale dzieciom powinno się spodobać.







Drugie pudełko o większych gabarytach ozdobiłam jednym z moich ulubionych ptaszorkowych motywów. Bejca oczywiście w moich ulubionych ciepłych brązach (tym razem bez szaleństwa w postaci pasty postarzającej). Zaszalałam w środku. Koleżanka z forum namówiła mnie na doświadczalne transferowanie wydruku za pomocą kleju. Julsza, dzięki Ci za to! Mój drugi w życiu transfer wyszedł bardzo dobrze i chyba się w końcu przekonam do tej techniki.
 
  




3 komentarze

Write komentarze
Kre-Akcja
AUTHOR
14 września 2013 21:58 delete

Cieszę się, że polubiłaś transferowanie i tak dobrze Ci wychodzi. Okazuje się, że jest to dość proste. Pudełko dziecięce jest takie nastrojowo-bajkowe. Motyw z ptakami bardzo mi się podoba.

Reply
avatar
15 września 2013 11:31 delete

Obie prace prześliczne!

Reply
avatar
Tami
AUTHOR
30 września 2013 21:13 delete

Czy polubiłam to nie wiem. Zobaczymy jak mi wyjdą następnym razem zabawy z transferowaniem. Jak tak samo dobrze jak na tym pudełku to wtedy będę mogła powiedzieć, że się z transferowaniem polubiliśmy.

Reply
avatar