Prace zlotowe cz. IIa

20:11 2 Comments A+ a-

Pod postem dotyczącym prac powstałych podczas zlotu deku maniaczek ktoś uprzejmie zapytał o to, czy będzie kolejna część. Otóż Moi Mili: Będzie! A nawet: Jest!

ZebraÅ‚am siÄ™ w sobie, zorganizowaÅ‚am krótkÄ… sesjÄ™ fotograficznÄ… w już jesiennej aranżacji, dokopaÅ‚am siÄ™ do czytnika kart pamiÄ™ci zaplÄ…tanego w stertÄ™ kabelków zajmujÄ…cych caÅ‚Ä… szufladÄ™ i mam w koÅ„cu zdjÄ™cia kolejnych moich prac. 

Chustecznik.

Miał być w wersji shabby chic, ale nie trzeba być znawcą tematy, by zauważyć, że nie trzymałam się narzuconego tematu. Mój zlotowy chustecznik jest w ciepłych, naturalnych kolorach brązu i złota. Drewienko pokryłam bejcą, wykorzystałam wspaniały geometryczny szablon pożyczony od którejś z dziewczyn, całość potraktowałam pastami do postarzania i wylakierowałam. Prostota, prostota i jeszcze raz prostota, czyli to co Tami lubi najbardziej.





2 komentarze

Write komentarze
Kre-Akcja
AUTHOR
14 września 2013 21:55 delete

Wyszło rewelacyjnie!

Reply
avatar
Tami
AUTHOR
30 września 2013 21:17 delete

Dziękuję :)

Reply
avatar