Irlandzkie bombki cz. I

16:01 7 Comments A+ a-

W tym sezonie bombkowym pracowałam pod sporą presją - czasu i koleżanki. K. zamówiła u mnie 10 bombek z irlandzkimi obrazkami w stylu vintage oraz jedną z motywem koniczynki. Jest to dalsza część Projektu Irlandia - zamówienia od koleżanki przedmiotów z irlandzkimi elementami. W tym roku zrobiłam już pojemniki na kawę, herbatę i cukier, które możecie przypomnieć sobie tutaj:
http://tamidecor.blogspot.com/2014/05/projekt-irlandia-cz1_5.html

Jak to czasami bywa wena pojawiła się od razu, ale niestety nie w towarzystwie motywacji. Motywacja przyszła później, na szczęście :)

Koncepcja byłą taka: okrągłe kule o średnicy 10 cm, z wydrukami postaci ubranych w irlandzkie stroje, celtyckie reliefy. Całość potraktowana patyną i pastą postarzającą oraz wylakierowana na połysk. Z realizacji jestem zadowolona w 100 % - jak mało kiedy. Najważniejsze, że obdarowanej i zamawiającej się takie bombki podobały.

Z uwagi na dużą liczbę zdjęć pokaże wszystkie 10 bombek w 2 postach. Dziś pierwsza piątka:

Jedynka



Dwójka



 Trójka



Czwórka



PiÄ…tka




CiÄ…g dalszy nastÄ…pi...

7 komentarze

Write komentarze
kwiatkosia
AUTHOR
30 grudnia 2014 17:21 delete

są świetne! nie dziwię się, że jesteś zadowolona bo wyszły naprawdę super :)

Reply
avatar
Grażyna
AUTHOR
30 grudnia 2014 19:18 delete

Åšliczne :), cudnie spatynowane !

Reply
avatar
bozena
AUTHOR
30 grudnia 2014 21:34 delete

Starannie wykonane z pięknymi reliefami na pewno ucieszą właściciela :)

Reply
avatar
30 grudnia 2014 23:56 delete

Zadanie wykonane na 100 %. Są perfekcyjne w każdym calu :)

Reply
avatar
Tami
AUTHOR
2 stycznia 2015 15:27 delete

O ile mi wiadomo bombki się bardzo podobały obecnej właścicielce.

Reply
avatar
Tami
AUTHOR
2 stycznia 2015 15:28 delete

Co do tej perfekcji to nie jestem przekonana, ale i tak jestem z siebie dumna.
(powiało skromnością :D )

Reply
avatar
Tami
AUTHOR
2 stycznia 2015 15:29 delete

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.

Reply
avatar