Bombki z naciekami

22:26 7 Comments A+ a-

Czasami zaczynam ozdabiać jakiś przedmiot i po naklejeniu motywu pojawia się czarna dziura w głowie. Co dalej? Jak go ozdobić? Jak to wykończyć? Tak było w przypadku poniższych bombek.
Na sopelkach przykleiłam ptaszki, a kulach - świąteczne muffinki i stanęłam na kilka dni. Aż tu nagle w głowie pojawiła się myśl. Nagle, niespodziewanie.

Jakie to szczęście, że czasem mam takie "przebÅ‚yski", bo inaczej mieszkanie miaÅ‚abym zawalone niedokoÅ„czonymi pracami. Tym razem koncepcja zakÅ‚adaÅ‚a  wykonanie na bombce ozdób przypominajÄ…cych nacieki,  które można  jaskiniach. Można to też porównać do spÅ‚ywajÄ…cej z ciasta polewy czy lukru. U mnie ta specyficzna "polewa bombkowa" jest w kolorze perÅ‚owym :)


Trzy sopelki, które kupiłam jeszcze w zeszłym roku - dopiero w tym doczekały się ozdobienia.












Trzy kule - z uroczymi muffinkami w świątecznym wydaniu.










7 komentarze

Write komentarze
Bożenna
AUTHOR
23 grudnia 2014 08:44 delete

Super pomysł z naciekami . Ciekawe , piękne bombki.
Pozdrawiam Cię Aniu i życzę wesołych Świąt.

Reply
avatar
Deququ
AUTHOR
23 grudnia 2014 19:00 delete

Fajne te nacieki :)
Pogodnych i radosnych Świąt Bożego Narodzenia!

Reply
avatar
figa
AUTHOR
30 grudnia 2014 12:23 delete

Ach, jak mnie urzekły ptaszorki!

Reply
avatar
Tami
AUTHOR
30 grudnia 2014 16:03 delete

Dziękuję serdecznie za życzenia i komentarz.

Reply
avatar
Tami
AUTHOR
30 grudnia 2014 16:04 delete

Ptaszorki są cudne w każdej postaci :)

Reply
avatar
Tami
AUTHOR
30 grudnia 2014 16:04 delete

Dziękuję za życzonka i odwiedziny :)

Reply
avatar
Pasje Jolki
AUTHOR
7 stycznia 2015 20:18 delete

Śliczne:)) wszystko śliczne.Pozdrawiam

Reply
avatar