Myszki trzy - z dedykacją dla kotów

10:11 4 Comments A+ a-

Witam,

dziś wyjątkowe bombki. Wyjątkowe dlatego, że są wytworem mojego nagłego impulsu i są mniej klasyczne niż większość moich tegorocznych bombek. Wszystko za sprawą wykorzystania serwetki z uroczymi myszkami.

Ten wesoły i nieco śmieszny motyw przykleiłam na serduszka i połączyłam z moją ulubioną czerwienią, a także kontrastującymi białymi reliefami. Całość bardzo mi się podoba, ale nie jestem pewna czy choć jedna taka bombka zawiśnie na mojej choince. Jeśli nie w tym roku to za rok zrobię dla siebie podobne, a tegoroczne pójdą w świat.











4 komentarze

Write komentarze
20 grudnia 2014 19:10 delete

Prześliczne, kotów nie mam, ale bombki sobie porwę :) Te reliefy na czerwonym tle - bomba!

Reply
avatar
Tami
AUTHOR
22 grudnia 2014 22:27 delete

Dziękuję Martusiu za odwiedziny.
Stan posiadania czy też nieposiadania kotów zawsze można zmienić ;)

Reply
avatar
pestQa
AUTHOR
29 grudnia 2014 06:52 delete

Prześliczne mysie serduszka.Biało czerwona kolorystyka - świetnie to wygląda.

Reply
avatar
Tami
AUTHOR
30 grudnia 2014 16:05 delete

Serdecznie dziękuję za opinię. Pozdrawiam

Reply
avatar