Herbaciarka dla łasuchów

20:29 3 Comments A+ a-

Witam jesiennie :)

Pogoda się nieco poprawiła, czyli nie muszę już ubierać czterech warstw ubrań na siebie wybierając się do pracy. Wystarczą tylko trzy warstwy. Lekko kropi deszcz, jest trochę smętnie, ale cieplej niż w zeszłym tygodniu, co nastraja mnie optymistycznie.

Mimo to każdy wieczór w domu nie może odbyć się bez kubka (lub kubków) czarnej herbaty z cytryną lub wersji nieco lżejszej i zdrowszej, czyli zielonej. Tak na rozgrzewkę i dla umilenia czasu. Na blogu również pozostaję w temacie herbacianym. Dziś herbaciarka dla łasuchów, czyli ze słodkościami na wieczku i w energetycznych żółtych kolorach, nieco przytłumionych patynką. Żeby nie było tak lekko, miło i przyjemnie dodałam sobie trochę pracy i wymyśliłam delikatne kropkowanie białą farbą. Marzyło mi się takie szaleństwo od dawna, a skoro marzenia trzeba spełniać to jest takie oto cudo, które powędrowało w ręce mojego kuzyna i jego rodziny. A niech im kuchnię zagraca :)















3 komentarze

Write komentarze
Unknown
AUTHOR
20 października 2015 09:07 delete

Śliczna herbaciarka,bardzo fajne kolorki!!

Reply
avatar
21 października 2015 14:43 delete

Herbaciarka baaardzo apetyczna! Pozdrawiam :)

Reply
avatar
Kejti
AUTHOR
21 października 2015 22:44 delete

A na tym pudełeczku jakoś pasują mi te intensywne cieniowania. Świetny żółty dół przygaszony patynką :)

Reply
avatar