Owoce jesieni - herbaciarka

19:22 2 Comments A+ a-

Dalsza część herbacianego cyklu. Odsłona trzecia.

Ta herbaciarka została wykonana dla mojego chrzestnego i jego żony. Wybrałam dla nich coś w moich ulubionych motywach jesiennych tak, by kolorystyka pudełka pasowała do ich kuchni. Dół pobejcowałam i potraktowałam delikatnie farbami w brązowo-złotych kolorach oraz ozdobiłam reliefem z trzech stron. Nie mogło zabraknąć patynki, z którą niedawno odnowiłam przyjaźń. Oczywiście nad patynowaniem muszę nieustająco pracować, co widać na herbaciarce. Środek zostawiłam surowy, niepomalowany farbą ani bejcą. Jedynym akcentem ozdobnym jest fragment serwetki z motywem owocowym.

Oto bohaterka dnia dzisiejszego:











2 komentarze

Write komentarze
Kejti
AUTHOR
17 października 2015 00:11 delete

Ależ Ci się ręka wyćwiczyła w robieniu tych reliefów! Motyw fajnie wkomponował się na wieczku. Cieniowania ciut rozmyć, mniej patynki... ciap, ciap gąbeczką nadmiar ;) Ten akcent serwetkowy w środku też mi się podoba :)

Reply
avatar
Tami
AUTHOR
19 października 2015 20:29 delete

Dzięki Kejti za uwagi :)

Reply
avatar