Kolejne herbaciarki

19:19 2 Comments A+ a-

Witam :)

Kolejna porcja zapowiadanego herbacianego cyklu. Tym razem będą to te mniejsze herbaciarki, trójdzielne. Dwie sztuki, które poszły w rodzinę mojego M.

Zastosuję hierarchię wieku i najpierw parę słów o herbaciarce dla dziadka. Dół pobejcowałam odcieniem olchy i przyozdobiłam złotym reliefem. Wieko potraktowałam farbą w ciekawym odcieniu zieleni i nakleiłam motyw jeżynowy. Wybrałam taki motyw przewodni, ponieważ dziadek lubi herbatki owocowe. Środek został surowy, ale jako element dekoracyjny dodałam gałązkę jeżyny z owocami. Całość pociągnięta błyszczącą Boną.









Dla cioci M. i jednocześnie jego matki chrzestnej wykonałam herbaciarkę w nieco ciemniejszych tonach tak, aby pasowała do ciemnych mebli w kuchni. Wyszperałam w swoich zbiorach tą śliczną serwetkę z herbacianymi etykietami i napisami, a następnie dobrałam pasujący odcień bejcy. Dla rozjaśnienia całej kompozycji, ale przede wszystkim jako element dekoracyjny wykonany został relief. Tym razem na trzech ścianach herbaciarki. Bardzo lubię robić reliefy na różnych swoich pracach. Nie da się tego ukryć :)










2 komentarze

Write komentarze
Kejti
AUTHOR
17 października 2015 00:13 delete

Obie herbaciarki fajne, ale jednak ta druga bardziej mi się podoba. Świetna kolorystyka i podoba mi się ten relief odcinający się bielą od tła. Może się odcinać, bo jest naprawdę zgrabny :) Pamiętasz może Tami jaki kolor bejcy jest na tej herbaciarce??

Reply
avatar
Tami
AUTHOR
19 października 2015 20:30 delete

Bejca Dragona w odcieniu DÄ…b ciemny

Reply
avatar