Anioł na koniec roku

20:20 2 Comments A+ a-

Witam,

na podsumowanie roku 2015 będzie jeszcze czas, ale pewnie nastąpi to już po Nowym Roku. Wygląda na to, że obecny post będzie ostatnim w tym roku kalendarzowym, żegnam się więc anielsko.

Nieoczekiwanie, na sam koniec roku i na kilka dni przed Świętami dostałam zlecenie do błyskawicznej realizacji. Coś drobnego na prezent, z motywem anioła i w niebieskościach. Najlepiej pudełko lub szkatułka na biżuterię. Lubię wyzwania, więc podjęłam się realizacji zwłaszcza, że ta prośba była od mojej bardzo dobrej koleżanki. D. znalazła piękną grafikę anioła w stylu vintage, a ja obmyśliłam koncepcję całej pracy.

Bazowałam na trzech kolorach - niebieskim, białym i złotym. Jak na mnie jest dość skromnie, choć przyznam że bardzo kusiło mnie zrobienie jeszcze jakiegoś reliefu na wieku pudełka. Na szczęście odwidziała mi się ta koncepcja, bo ten piękny zamyślony ( a może rozmarzony?) anioł nie byłby głównym bohaterem tego pudełka. Praca trafiła już to właścicielki, więc mogę pokazać je szerszej publiczności na blogu.

I jeszcze parę słów na koniec... roku :)


Drodzy Czytelnicy,
na nadchodzący 2016 rok życzę Wam samych pięknych i radosnych chwil.
Działajcie, twórzcie, spełniajcie marzenia i cele. Niech uśmiech towarzyszy Wam każdego dnia, a optymizmem zarażajcie innych.

Pozdrawiam, patrząc z nadzieją w przyszłość
Tami









2 komentarze

Write komentarze
rosier
AUTHOR
30 grudnia 2015 23:20 delete

Myślę,że dobrze zrobiłaś rezygnując z reliefu. A te trzy kolory idealnie się wpisują w kolorystykę motywu.
Nic już więcej nie potrzeba. Pięknie wyszło! I środek bardzo fajnie przemyślany.

Dobrego Nowego Roku! :)

Reply
avatar
31 grudnia 2015 16:30 delete

Tami, piękny aniołek.I dla Ciebie - dobrego Nowego Roku :)

Reply
avatar