Medaliony z ptaszętami

13:39 6 Comments A+ a-

Witam w Nowym Roku :)

Za oknem zima. Można by rzec: w końcu! Od kilku dni w Poznaniu mrozi dość ostro, ubieram się więc na cebulkę, ale i to nie pomaga. Od wczoraj intensywnie sypie śnieg. Zrobiło się biało i zimowo, pięknie.

W święto Trzech Króli przypadł mi zaszczyt zaprezentowania moich jedynych w tym sezonie bombek. Powstały tylko dlatego, że zaczęłam je robić 2 lata temu i na ten sezon zostało mi jedynie reliefowanie. Moją głowę i serce zaprzątają inne sprawy, nie wiałam więc weny na robienie bombek. Skończyłam ze rozpoczęte.

Jak wyczytać można w tytule posta są to medaliony. Całe cztery sztuki. W dodatku z ptaszętami. Rozkochałam się w motywach ptasich. Są takie wdzięczne i urokliwe. Te cztery ptasie parki pochodzą z papieru do decoupage Asket. Bombki są ciemnobrązowe, czekoladowe, a dodatkowym elementem ozdobnym są wspomniane reliefy w kolorze białym.










A na choince prezentują się tak:







Na koniec jeszcze jedno zdjęci choinki w całości:


6 komentarze

Write komentarze
Kre-Akcja
AUTHOR
6 stycznia 2016 16:21 delete

No śliczne są 😊

Reply
avatar
Kre-Akcja
AUTHOR
6 stycznia 2016 16:21 delete

No śliczne są 😊

Reply
avatar
7 stycznia 2016 13:12 delete

Sliczne bombeczki, uwielbiam wszystko z motywem ptasim,a u mnie już jajka ,Zapraszam

Reply
avatar
10 stycznia 2016 17:14 delete

Świetne bombeczki, i motywy cudne i wykonanie m reliefy - doskonałe :)

Reply
avatar
Tami
AUTHOR
11 stycznia 2016 20:56 delete

Dziękuję za komentarze. Pozdrawiam

Reply
avatar