Pudełko z ramką

19:35 0 Comments A+ a-

Witam :)

Moja ostatnia zeszłoroczna produkcja to drewniane pudełko na biżuterię lub inne drobiazgi. 

Bardzo podobają mi się pudełka z dorobioną ramką znajdującą się na wieku. Od jakiegoś czasu szukałam okazji do przetestowania tego pomysłu i w końcu okazja się trafiła. Chciałam zrobić własnoręcznie drobny prezent dla pewnej sympatycznej dziewczyny, więc wymyśliłam szkatułkę na biżuterię. Przeglądałam i przeglądałam moje zbiory serwetek, ale nie mogłam się zdecydować na nic konkretnego. Jak już wybrałam piękne, czerwone maki to wielkość serwetki nie pasowała do pudełka. Rozwiązanie nasunęło się samo: ramka!

Tym sposobem upiekłam dwie pieczenia na jednym ogniu. Zrobiłam pudełko z motywem, który mi najbardziej odpowiadał oraz przetestowałam robienie ramki.

O pudełku rozpisywać się nie będę. Bejca w kolorze olchy na dole, trochę przetarć różnymi odcieniami brązów i złota. Na wieku tekturowa ramka, a pod nią jedna z najładniejszych makowych serwetek, jakie mam w kolekcji. Aż dziwne, że używam jej pierwszy raz. Chyba musiała odleżeć swoje i doczekać się odpowiedniego momentu. Całość polakierowana na połysk. Oczywiście nie obyło się bez problemów twórczych, ale tym się nie będę chwalić. Wasze bystre oczy na pewno wychwycą.

Zdjęcia robione na szybko z niezbyt dobrym oświetleniem, ale grudniowe słońce nas nie rozpieszczało.