Bransoletka dla K.

18:06 0 Comments A+ a-

Witam :)

Wzięło mnie znowu na koralikowanie, więc możecie spodziewać się kilku postów o takiej tematyce. Muszę jeszcze powklejać końcówki i zamontować zapięcia, potem fotografowanie i na bloga... trochę to potrwa, wiadomo.

Mały sukces już jest i mogę się nim pochwalić, bo w piątek trafił do zamawiającej, czyli córki koleżanki. Miało być miętowo, bo podobno K. szaleje ostatnio za tym kolorem. Wyszukałam więc wśród koralików coś co jest najbardziej zbliżone do takiego koloru, dobrałam delikatne białe koraliki z lekkim połyskiem i zabrałam się do szydełkowania.

Do wykonania bransoletki użyłam koralików Toho 80 Opaque-Frosted Turquoise oraz Silver-Lined Milky White.

Efekt końcowy prezentuje się tak:







Ps. Za zdjęcia dziękuję mojemu wielce uzdolnionemu mężowi.