Jajecznie po raz drugi

20:40 1 Comments A+ a-

Witam :)

Tak mi się spodobały pisanki ozdabiane sztucznymi kwiatuszkami, że postanowiłam zrobić jeszcze trzy kolejne sztuki.

Wykorzystałam tą samą koncepcję, czyli papier ryżowy z nutami jako tło, juta i sznurek oraz kwiatki jako elementy dekoracyjne. To elementy wspólne z piątką wcześniej pokazanych pisanek.

Żeby nie było za prosto i tak samo to musiałam troszkę pozmieniać...

UdaÅ‚o mi siÄ™ zdobyć Å›liczne, delikatne kwiatuszki w odcieniu delikatnego różu, które wspaniale wpisujÄ… siÄ™ w koncepcjÄ™ tych jajek. SÄ… mniejsze i wygodniejsze w użyciu od tych, których używaÅ‚am wczeÅ›niej. Do polakierowania pisanek  kupiÅ‚am też matowy lakier - chciaÅ‚am zrobić wersjÄ™ bardziej stonowanÄ…, pozbawionÄ… poÅ‚ysku, bliższÄ… klimatowi vintage.ZrezygnowaÅ‚am także z użycia pozÅ‚oty, wiÄ™c jajka sÄ… skromniejsze, ale wydaje mi siÄ™, że majÄ… jeszcze wiÄ™cej uroku niż te pokazane ostatnio.

Oceńcie sami.

Spokojnego, przedświątecznego tygodnia.
Pozdrawiam,

Tami











1 komentarze:

Write komentarze
rosier
AUTHOR
21 marca 2016 23:22 delete

Masz rację, Aniu, urocze są właśnie przez ten nie-połysk. takie delikatne, finezyjne. Fajny pomysł z oklejeniem nutkami. Pismem gazetowym już gdzieś widziałam , ale nutek nie.
Mnie tu jeszcze koronka bawełniana by pasowała.
Pozdrawiam!

Reply
avatar