W końcu jajecznie

20:59 2 Comments A+ a-

Witam :)

Wpadłam w wir pracy i czasu na inne aspekty życia niestety mi brakuje. Plus dodatni ostatnich dni jest taki, że "wir pracy" dosięgnął też rękodzieła, więc poza pisankami, które dziś pokarzę będą też inne. Plus ujemny niestety wiąże się ze wzrostem zmęczenia i niewyspania. Na szczęście do Świąt coraz bliżej...

Parę słów o dzisiejszych jajkach. Zainspirowałam się pisankami, które widziałam u Kre-Akcji podczas mojej ostatniej wizyty w jej skromnych progach. Jej produkcję możecie zobaczyć tu: http://kre-akcja.blogspot.com/2016/03/jaja-troche-vintage-troche-muzycznie.html
Tak mnie te jajca zachwyciły, że postanowiłam wykonać swoją ich wersję. Użyłam mojego ulubionego papieru ryżowego z motywem nutek. Jajka potraktowałam pozłotą i lakierem w wersji połysk. Zaopatrzyłam się w pasmanterii i kwiaciarni w elementy dekoracyjne, które przykleiłam klejem na gorąco. Tym razem palce ocalały i oparzeń nie było.

Niestety jakość zdjęć pozostawia wiele do życzenia, ale lepszych nie mam. Jajka już u nowej właścicielki.

Pozdrawiam,
Tami









 






2 komentarze

Write komentarze
Kre-Akcja
AUTHOR
16 marca 2016 22:04 delete

Mignęły mi zdjęcia na FB, więc szybko przybiegłam przyjrzeć się z bliska. Niezmiennie mnie zachwycają ;)

Reply
avatar
Tami
AUTHOR
17 marca 2016 17:54 delete

Twoje też wyglądają cudownie. Nawet lepiej niż moje.

Reply
avatar