Pudełko z różami na biżuterię

17:07 0 Comments A+ a-

Witam :)

Czasami zamówienia na jakąś małą dekupażową produkcję pojawiają się niespodziewanie.
Po ostatniej herbaciarce nie miałam w planach kolejnego pudełka, chciałam wrócić do koralików,
ale koleżanka z pracy zapytała czy nie zmalowałabym czegoś dla niej. Wybiera się na urodziny przyjaciółki i chciałaby obdarować ją pudełkiem na biżuterię oraz kolczykami.

Czasu na realizację było niewiele, niecały tydzień. W dodatku miałam jak nigdy wcześniej problem
z zakupem pudełka - herbaciarki z przegródkami. Po dwóch dniach wycieczek po poznańskich sklepach zakupiłam potrzebne drewienko i zabrałam się do pracy.

Wybrałam śliczną serwetkę z motywem róż i dobrałam do tego jasną bejcę. Na przodzie pudełka zrobiłam relief w odcieniu złota. Całość standardowo potraktowana błyszczącym lakierem.

Z informacji zwrotnej wiem, że pudełko bardzo się spodobało obdarowanej, więc myślę, że dobrze wywiązałam się ze zlecenia.

Pozdrawiam,
Tami