Zielona herbata

18:27 2 Comments A+ a-

Witam :)

Po pracowitym tygodniu i pracowitym weekendzie pora na chwilÄ™ dla mojego bloga.
Znowu mam kilka zaległych prac do pokazania, więc bez wyrzutów sumienia, że próżnowałam, mogę przystąpić do ich publikacji.

Dziś prosta drewniana herbaciarka wykonana w prezencie od koleżanek i kolegów z pracy dla pewnej fajnej dziewczyny, która posiada już jedną moją pracę (bransoletka). Wybrałam serwetkę z ornamentowym motywem i napisem "zielona herbata" (niestety w języku angielskim) w odcieniach zieleni, bo wiem, że taki kolor mógł A. przypaść do gustu. Poza tym pija zieloną herbatę, więc wszystko pasuje. Dół pomalowany bejcą i farbami, a także pociągnięty nieco pozłotą, z którą ostatnio bardzo się zaprzyjaźniłam.

Herbaciarka już służy swojej posiadaczce. Oby miała zawsze pełną i pachnącą zawartość najwyższej jakości.

A oto tytułowa herbaciarka:








Miłego tygodnia :)

Pozdrawiam,
Tami

2 komentarze

Write komentarze
11 kwietnia 2016 09:46 delete

Pięknie wygląda i jest bardzo starannie wykonana :). Fajnie wpisuje się w herbaciane klimaty :). Zazdroszczę umiejętności, bo ja do tego mam dwie lewe ręce i brak kreatywności ;).

Reply
avatar
Inka
AUTHOR
14 sierpnia 2016 11:23 delete

witam, zajrzałam tu poprzez fotkę z neta
o rozchodniku morgana - kocham kaktusowate
i jestem ciekawa, czy Twoje 3 gałązki już
się rozbuchały od 2013r. :DDD

a szkatułka cieszy oko i raduje serducho!

Reply
avatar