Jesienne spacery po lesie

20:21 4 Comments A+ a-

W ostatnim poście wspomniałam, że lubię jesień. Głównym powodem mojego zamiłowania do tej pory roku są wypady do lasu na grzyby. Grzybobranie to niemal sport w mojej rodzinie, a ja oddaję się tej dyscyplinie z wielką lubością.

Pogoda ostatnio dopisała, więc w zeszłym tygodniu podjęliśmy z moim M. decyzję o wyjeździe do lasu. Wczoraj udało mi się zaliczyć z panią B. drugie grzybobranie sezonu 2014. Oba wyjazdy zdecydowanie uznaję za bardzo udane i owocne (a raczej "grzybowe").

Poniżej kilka fotek z pięknej Puszczy Noteckiej, w której to spacerowałam uzbrojona w koszyk i nożyk.












A to udało nam się znaleźć:








Jakoś tak samo się znalazło :)




4 komentarze

Write komentarze
14 września 2014 17:13 delete

Piękne zdjęcie i widzę że wyprawa się udała :)

Reply
avatar
Kejti
AUTHOR
19 września 2014 13:38 delete

Ale widoki przepiękne! No i grzybobranie udane :)))

Reply
avatar
pestQa
AUTHOR
2 października 2014 12:04 delete

Uwielbiam zbieranie grzybów ale właśnie w Waszych lasach, gdzie wysokie sosny dają przyjemny cień i gdzie pod stopami chroboce cicho ściółka ... :)
...i ten zapach.... ach...

Reply
avatar
Tami
AUTHOR
2 października 2014 14:49 delete

Widzę, że mamy podobne zamiłowania. Uwielbiam sosnowe lasy. Sam ich widok napawa mnie zachwytem, a możliwość spaceru w nich czy grzybobrania jest wielką radością.
Liczę na korzystny październik i powtórkę z rozrywki.

Reply
avatar