Pudełko ślubne z różami

12:06 4 Comments A+ a-

Witam :)

Po dłuższej przewie wróciłam do decoupage'u. Powrót był wymuszony przez moją koleżankę E., która zamówiła pudełko ślubne dla znajomych, a ja nie mogłam jej odmówić.

Lubię wykonywać tego typu prezenty, bo są spersonalizowane i jedyne w swoim rodzaju. E. zostawiła mi wolną rękę jeśli chodzi o techniki wykonania i dobór kolorystyczny. Postawiłam więc na nieco ciemniejsze kolory kojarzące się z jesienią - brązy i złoto - oraz dobrałam piękne, czerwone róże.

Całość prezentuje się tak:







4 komentarze

Write komentarze
kwiatkosia
AUTHOR
29 września 2014 11:47 delete

bardzo ładne pudełko :) lubię takie spersonalizowane prezenty

Reply
avatar
pestQa
AUTHOR
2 października 2014 12:01 delete

Świetny dekorek malowany konturóweczką pewnie. Bardzo delikatny i pięknie oplata skrzyneczkę dookoła.

Reply
avatar
Tami
AUTHOR
2 października 2014 14:45 delete

Dziękuję. Czasem dostane olśnienia i wychodzi takie coś. Szkoda, że tylko czasem :)

Reply
avatar
Tami
AUTHOR
2 października 2014 14:46 delete

W rękodzielnictwie piękne jest to, że każda wykonana rzecz jest jedyna w swoim rodzaju, niepowtarzalna. Nie to co chińska manufaktura.

Reply
avatar