Ale gnaty!

19:33 4 Comments A+ a-



Moja przyjaciółka widząc poniższą pracę rzekła krótko: Ale gnaty!

Niecodzienne to było zlecenie i odbiorca też. Koleżanka dla której robiłam już kilka drobiazgów zażyczyła sobie, a raczej dla swojego pieska, pojemnika na smakołyki. Dostałam metalowy garnek z pokrywką do ozdobienia. Nie udało mi się znaleźć żadnej serwetki, która nadawałaby się do wykorzystania w tej pracy, więc Wujek Google mnie musiał ratować. Zrobiłam wydruki kości dla psa i dodałam cytat, który koleżanka miała w opisie na gadu-gadu. Nie trudno się domyśleć jakiego ma psa.

Ależ uroczy i przymilny ten buldożek, możecie mi wierzyć na słowo. Specjalnie dla niego ten oto pojemnik na pyszne smakołyki.




4 komentarze

Write komentarze
Anonimowy
AUTHOR
25 października 2012 11:32 delete

Oho...widzę, że kolejny przedmiot z mojej kolekcji "made in Ania" :)

Reply
avatar
Tami
AUTHOR
25 października 2012 17:08 delete

Tak E., kolejny gadżet z Tamidecor Collection Limited Edition na moim blogu. Trzeba pokazać światu co masz w mieszkaniu :)

Reply
avatar
Kejti
AUTHOR
29 października 2012 12:49 delete

świetna micha na kości :)

Reply
avatar
Tami
AUTHOR
3 listopada 2012 19:31 delete

Kejti, dzięki za odwiedziny. Cieszę się, że kosteczkowy garnek się podoba.

Reply
avatar