Radosna twórczość - oliwkowo!

21:24 0 Comments A+ a-

Dziś trochę staroci. Staroci, które zrobiłam w początkach mojej przygody z decoupage’m oraz w okresie, gdy pierwsze wpadki miałam już za sobą. Motywem przewodnim dzisiejszych deco-wspomnień są oliwki.


Moja pierwsza butla. Nie wiedziałam jeszcze wtedy jak zabrać się za cieniowanie, więc efekty są marne. Ale mam sentyment do tej butelki i do tej pory używam jej w kuchni do przetrzymywania oliwy J




Butla nr 2. Oddaje charakter południa Europy – drzewo oliwne i oliwki, białe domki na zboczu, dodatkiem są jedynie delikatne kropeczki. Sprezentowałam ją znajomym i myślę, że się przydaje w kuchni.



Butla nr 3. Ciemniejsza wersja wariacji oliwkowych i kolejne próby cieniowania. Butelka także została puszczona ‘w świat’.




Butla nr 4. Prostota, prostota i jeszcze raz prostota. Na kremowym tle wymyśliłam sobie motyw oliwkowy naklejony na rogach butli, by było inaczej niż zawsze. Jedynym ozdobnikiem jest geometryczny wzór nawiązujący do czasów Grecji starożytnej. Tą butlę zapragnęła mieć moja mama, więc zrobiłam jej taki drobny prezent.




Butla nr 5. Młodsza siostra butli nr 2, ale tym razem bez drzewa oliwnego. W takim wydaniu również bardzo podoba mi się efekt końcowy. Butelka została komuś sprezentowała żeby cieszyła oko i pełniła funkcje użytkowe.





Na warsztacie mam jeszcze 2 niedokończone butelki na oliwę, więc kolekcja będzie się rozrastać. Prace zzekają na pocieniowanie i polakierowanie. Jeszcze trochę poczekają, bo nie mam na nie natchnienia.