Grzybobranie 2012

20:08 3 Comments A+ a-



W tym roku wybraÅ‚am siÄ™ z przyszÅ‚ymi teÅ›ciami do Puszczy Noteckiej. Wyjazd odbyÅ‚ siÄ™ w zeszÅ‚ym tygodniu, ale dopiero dziÅ› zmotywowaÅ‚am siÄ™ do obróbki zdjęć i napisania posta. DÅ‚ugo mi zeszÅ‚o, bo nawet grzybki zdążyÅ‚y siÄ™ wysuszyć. Ale jak to siÄ™ mówi: lepiej późno niż wcale 

Grzybobranie można uznać za udane, choć w porównaniu z dwoma wcześniejszymi sezonami zawartość mojego koszyka prezentowała się marnie. Na szczęście udało się uzbierać wystarczająco żeby coś zamarynować, ususzyć i ugotować dwa sosy (z maślaków i z kurek). Spacerując po lesie skupiałam się głównie na wypatrywaniu grzybów, ale udało mi się wykonać parę grzybowych fotek. Oto kilka z nich:









Jak widać nawet grzyby niejadalne znalazÅ‚y moje uznanie i zostaÅ‚y uwiecznione na zdjÄ™ciach. Uważam, że muchomory sÄ… bardzo wdziÄ™czne do fotografowania - zawsze takie kolorowe i z piÄ™knymi kapeluszami. Ale zbierać wolÄ™ podgrzybki, prawdziwki i maÅ›laki, co widać tutaj: 



3 komentarze

Write komentarze
Bożenna
AUTHOR
5 października 2012 12:55 delete

Imponujący zbiór Tami. Też lubię grzybobranie.

Reply
avatar
Tami
AUTHOR
5 października 2012 19:48 delete

W zeszłym roku to był imponujący zbiór, ale jak na warunki tegoroczne to i tak jestem usatysfakcjonowana zawartością koszyka. Może uda się jeszcze jakiś wyjazd na grzyby zorganizować żeby poprawić wyniki :)

Reply
avatar
Anonimowy
AUTHOR
11 października 2012 13:40 delete

Mnie najbardziej podobają się te czerwone z białymi kropeczkami ;D wyglądają smakowicie ;);)

Reply
avatar